FAQ - Otázky a odpovědi
Objednávku v internetovém obchodě můžete zadat prostřednictvím Zákaznického účtu nebo si můžete zvolit možnost nákupu bez registrace. Nákup se uskutečňuje vyplněním elektronického formuláře, ve kterém je mimo jiné uveden druh, cena a množství výrobků, objednaných zákazníkem na uvedené adrese. Dále je třeba poskytnout osobní údaje, zvolit způsob doručení a souhlasit s Pravidly. Po dokončení všech těchto kroků můžete kliknout na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Objednávka byla odeslána.
NE - Pro zadání objednávky v internetovém obchodě není nutné vytvářet účet. Objednávku můžete zadat také výběrem možnosti nákupu bez registrace.
ANO - Do doby zpracování objednávky může zákazník zadanou a zaplacenou objednávku zrušit. V případě stornování objednávky prodávající vrátí přijatou platbu do max. 3 pracovních dnů. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil zákazník.
Zákazník má 5 pracovních dní na zaplacení zadané objednávky. Pokud po této době nebude platba zaevidována, objednávka je zrušena a nebude zpracována.
ANO - Do doby zpracování objednávky může Zákazník změnit svoji objednávku prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře dostupného na webové stránce. Stačí znovu zadat novou objednávku – změna proběhne zadáním nové objednávky, která nahradí předešlou objednávku. Případná platba ze strany zákazníka je zúčtována k nové objednávce a v případě přeplatku prodávající vrátí rozdíl na bankovní účet, ze kterého byla platba realizována.
Chcete-li odstranit výrobek z košíku, stiskněte tlačítko „X“ umístěné ve sloupci „Odstranit“ na pravé straně zobrazení košíku.
Slevový kód je třeba zadat do vyhrazeného pole při zadávání objednávky. Možnost přidání slevového kódu se objeví ve fázi potvrzení objednávky, před přistoupením k platbě.
Košíky se automaticky "vyčistí" 7 dní po přidání výrobku. Výrobky lze přidat do nákupního seznamu – budou tam viditelné na neurčitou dobu, pokud nebudou odstraněny z nabídky prodeje. Vytvářet vlastní nákupní seznamy si mohou pouze zákazníci s účtem. Z nákupního seznamu si můžete výrobky pohodlně přenést přímo do košíku a nakoupit později. Výrobky z nákupního košíku lze přenést i do nákupního seznamu kliknutím na tlačítko „Uložit celý košík do nákupního seznamu“.
NE - Přidání výrobku do nákupního seznamu neznamená jeho rezervaci. Pokud je výrobek vyprodán, na nákupním seznamu se zobrazí hlášení „dočasně nedostupné“. Po doplnění zásob bude výrobek opět dostupný a následně můžete nakupovat.- Přidání výrobku do nákupního seznamu neznamená jeho rezervaci. Pokud je výrobek vyprodán, na nákupním seznamu se zobrazí hlášení „dočasně nedostupné“. Po doplnění zásob bude výrobek opět dostupný a následně můžete nakupovat.
ANO - Při zadávání objednávky stačí vybrat možnost "Chci vystavit fakturu".
Mezi způsoby platby, které nabízíme, patří: PayU, expresní platby PayByLink, a dobírka. Informace o způsobech platby jsou dostupné i na tomto odkazu: PLATEBNÍ METODY
NE – Momentálně nenabízíme tuto možnost.
ANO - Za objednávku lze zaplatit i při doručení, na dobírku. Zásilky na dobírku jsou realizovány prostřednictvím kurýra.
V případě neúspěšné online platby počkejte několik minut a zkuste platbu zopakovat. Pokud se problém vyskytne znovu, pošlete nám e-mail na následující adresu: SHOP@KOTARBAU.EU
Nabízíme způsoby doručení s platbou předem nebo na dobírku.
Způsoby dodání s platbou předem:
- ČESKÁ POŠTA DR - 115,00 Kč
- ČESKÁ POŠTA NP - 104,00 Kč
- GLS - 188,00 Kč
- GLS Pick-up point - 106,00 Kč
- PPL - 170,00 Kč
- WE|DO - 124,00 Kč
- WE|DO Pick-up point - 95,00 Kč
- ZÁSILKOVNA Pick-up point - 194,00 Kč
- Balikovna Pick-up point - 105,00 Kč
Způsoby dodání s platbou na dobírku:
- ČESKÁ POŠTA DR - 139,00 Kč
- ČESKÁ POŠTA NP - 130,00 Kč
- GLS - 214,00 Kč
- PPL - 201,00 Kč
- WE|DO - 148,00 Kč
- ZÁSILKOVNA Pick-up point - 215,00 Kč
- Balikovna Pick-up point - 126,00 Kč
- WE|DO Pick-up point - 116,00 Kč
Informace o způsobech doručení jsou dostupné i na tomto odkazu: ZÁSILKA
Dodací lhůta je obvykle 2-3 pracovní dny v závislosti na zvoleném způsobu doručení. Doba přípravy objednávky k odeslání je 24 hodin, po předání balíku kurýrovi je doba cesty zpravidla dalších 48 hodin.
NE - Balíky neposíláme o víkendech a svátcích. Náš sklad je otevřen během pracovních dnů od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00. V těchto hodinách jsou objednávky připravovány a odeslány.
NE - osobní odběry neprovádíme.
Pokud obdržíte poškozenou zásilku, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem: SHOP@KOTARBAU.EU se službou naší prodejny. Pokud se rozhodnete poslat-mail, nejlépe je ihned ke zprávě připojit fotografie poškozené zásilky a stručný popis stavu balení a obsahu. To výraz e urychlí naše jednání.
Stav objednávek průběžně aktualizujeme. Po odeslání objednávky se v podrobnostech zásilky zobrazí identifikační číslo balíku pro sledování na webové stránce vybraného přepravce. V první řadě si na stránce přepravce zkontrolujte, kde se balík aktuálně nachází. Stav „odeslán“ znamená, že balík byl předán kurýrovi a je na cestě k příjemci. Zásilka může mít mezitím na stránce přepravce tyto stavy: vyzvednutá kurýrem, na cestě do doručovacího depa, v depu nebo doručována. Pokud má objednávka stav "Odeslána" a balík nebyl doručen do 3 pracovních dnů od data odeslání, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem na SHOP@KOTARBAU.EU. Zkontaktujeme se s přepravcem a vysvětlíme, kde se balík momentálně nachází a jaký je důvod zpoždění.
Stav objednávky lze pohodlně zkontrolovat v podrobnostech objednávky nebo prostřednictvím odkazu ve spodní části hlavní stránky: STAV OBJEDNÁVKY
V souladu s platnou legislativou má Zákazník 14 dní na odstoupení od smlouvy na dálku bez udání důvodu. Pokud tedy zakoupené zboží nesplňuje očekávání, může nám být zasláno zpět do 14 dnů ode dne přijetí objednávky. Veškerá vrácení zboží v naší prodejně řeší velmi jednoduchý průvodce vrácením zboží, které vám umožní jednoduše vrátit Váš balíček.
Informace o vrácení zboží a reklamaci naleznete na tomto odkazu: ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pro Vaše pohodlí, Vám také poskytujeme formuláře žádostí, které se nacházejí v dolní části našeho internetového obchodu a v zobrazení objednávky na zákaznickém účtu:
VRÁCENÍ - Chci vrátit výrobek
REKLAMACE - Chci reklamovat výrobek
Po přijetí vrácené zásilky je čekací doba na vrácení peněz 7 dní. Naším cílem je zpracovat vrácené věci co nejrychleji.
V souladu s platnou legislativou má zákazník 14 dní na odstoupení od smlouvy na dálku bez udání důvodu. Pokud tedy zakoupené zboží nesplňuje očekávání, může nám být zasláno zpět do 14 dnů ode dne přijetí objednávky.
Právo na reklamaci je platné do dvou let ode dne zakoupení. Podkladem pro reklamaci je nesoulad zboží se smlouvou existující v době jejího vydání (např. v podobě vady). Ve smyslu čl. 4, odst. 1 Zákona o zvláštních podmínkách spotřebitelského prodeje využívá Kupující domněnku nesouladu zboží se smlouvou, byla-li vada zjištěna do 6 měsíců od koupě zboží.
Technický problém je třeba nahlásit na tuto e-mailovou adresu: SHOP@KOTARBAU.EU. V oznámení uveďte podrobný popis problémů, které se vyskytly, a pokud je to možné, přiložte snímky obrazovky.
Pokud máte vytvořený účet a není tam aktivační odkaz, měli byste zkontrolovat SPAM - je možné, že právě tam se dostal e-mail s aktivačním odkazem. Pokud však ve spamu, nenajdete žádný odkaz, znovu si zaregistrujte účet nebo nás kontaktujte e-mailem: SHOP@KOTARBAU.EU
Chcete-li se přihlásit k odběru newsletteru, vyplňte formulář dostupný ve spodní části úvodní stránky - NEWSLETTER. Ve formuláři uveďte svou e-mailovou adresu a vaše jméno. Po odeslání formuláře bude na uvedenou e-mailovou adresu odeslán aktivační odkaz, po kliknutí na něj bude newsletter aktivní.
Přihlášením se k odběru novinek získává zákazník možnost být informován o nových nabídkách výrobků, uváděných k prodeji, o atraktivních slevách a časově omezených akcích. Newsletter s informacemi o nových výrobcích je zasílán maximálně jednou týdně, takže se nemusíte obávat „ucpané“ e-mailové schránky. V případě, že připravujeme novou akční kampaň na našem internetovém obchodě, nejprve se o ní dozvědí odběratelé newsletteru – díky tomu můžete předjet ostatní zákazníky a jednoduše si objednat výrobky, jejichž dostupnost je omezená. Zákazník má také možnost kdykoli se z odběru novinek odhlásit.